Csajozás

Nem megy a csajozás, a szex? Nincs szerencséd a csajoknál? Vagy csak egyszerûen tökéletesíteni akarod a tudásod a párkapcsolat teremtés területén? Vagy csak az egyéjszakás kalandok mestere akarsz lenni? Akkor megtaláltad azt az oldalt ami neked kell. Több 100 olvasmány, több 1000 oldal, folyamatos frissítés. Leírások a kapcsolat teremtés, az erotika és a szex minden területérõl.

Hirdetés

Utolsó kommentek

Látogatók

Walden csajozási naplója(2. hét 3. nap)

2009.07.12. 13:46 | ismerkedes | Szólj hozzá!

Egész nap a beszélgetésekben pocsék voltam. Senkivel sem beszélgettem.

Három szép lánynak akartam köszönni, de megakadtam, végül sikerült egy aranyos lánynak köszönöm, az ösztöneim javulnak.

Valójában nagyon frusztrált voltam. Ahogy a suliból hajtottam haza beraktam egy Tony Robbins kazettát (az egyik diákom adta ezeket a dolgokat, és egy nagy része elég jó).

Egy történetet mesélt arról ahogy az egyik barátja foci klubbot működtetett, és kapott két csibész gyereket a csoportba. A válasza az volt hogy a csibészeket segédedzőnek rakta be. A gyerekek viselkedése teljesen megváltozott mivel nem a saját szabályaik szerint viselkedtek mint prima donna foci játékosok, hanem inkább azok a szabályok szerint viselkedtek mint ahogy szerintük egy edzőnek kell viselkednie.

Érdekes.

Kezdem felfogni hogy az átlagos fickó szabályok szerint cselekedtem amik olyan dolgokat mondanak mint:

„Ha leszólítasz egy lányt, és hirtelen nem kezd el flörtölni veled, akkor egy BALEK vagy aki NYAGGATTA a lányt és mindenki tudni fogja hogy a lány visszautasított és hogy egy vesztes vagy.”

Ellenben a Don Juan szabályokkal amik olyanok lennének mint:

„Ha leszólítasz egy lányt egy érdekes szórakoztató módon és a lány nem kezd el érdeklődni irántad, akkor az sok okból lehet, de azzal hogy odamentél hozzá megmutattad hogy egy olyan pasi vagy aki a kezébe tudja venni a sorsát, és egy őszinte bókot adtál neki”.

Na most,...

milyen szabályok szerint szeretnél élni?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://csajozasi-tanacsok.blog.hu/api/trackback/id/tr891241726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása